Valborg, påraggad på jobbet, asian take 2


Kommentarer
Postat av: Sofie

Wooah, du gillade henne verkligen inte vad?

2010-05-02 @ 15:11:29
Postat av: Joel

Jag tror det var ännu enklare och lite mer själviskt än så: hon hoppades nog bara få se er hångla... Men det kan mycket väl varit homofobi också.



Jag tyckte inte hamstern din verkade så pigg - tar du inte hand om honom ordentligt? Va?

2010-05-02 @ 16:21:31
Postat av: Dummisen själv

Tyckte INTE om henne... Men vad ska man göra. Jag tyckte ju t.o.m. han var söt. Lite pussar skulle ju suttit fint, men som det blev nu ville jag bara försvinna...



Hamster verkar ha nåt jäkla problem så ibland e han långsam och ibland helt vanlig.

2010-05-02 @ 19:26:39
URL: http://dumglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0