Wonderful Heap

Oj oj oj! Om det är en artist som verkligen är äkta och underbar så är det Imogen Heap. Har lyssnat på hennes musik i några år och hon är så underbar. ÄNTLIGEN släppte hon ett nytt album! Första singeln har fått video också :). För tillfället är min favvo låt Little Bird. För mig så handlar det om saker som är dolda under yta och vad folk egentligen känner. I LOVE IT! GAAAH! Lyssnade/läste texten till sången Earth nyss! Den är sjungen ur Jordens perspektiv! Så SÖTT! Damn, måste sluta använda utropstecken så frikostigt. Nog för att jag är högljud men nån måtta får det va! Ooops... Anyway, lite sångtext nu :)

Stop this right away
Put that down and clean this mess up
End of conversation
Put your back in it and make it up to me now

Nu... FIRST TRAIN HOME!! FEATURING IMOOOGEEEN HEEAAAAP!


Sen, för att ni ska se hur fantastisk hon är, MÅSTE ni se detta. Jag vill se henne live, hon är så fantastisk! Hoppas hon får fett mycket skivor sålda med det nya albumet så hon kan göra ett tredje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0