Mycket springande och sittande...

Var svårt att stiga upp i morse med mitt Dollhouse maraton igår :D. Men som man bäddar får man ligga :D. Mmm blev riktigt glad när jag var på Engelska litteratur lektion och vi läste igenom short stories. Invisible Japanese Gentlemen tror jag den heter. Handlade om en författare som tittade på ett par sittandes bredvid honom på en restaurang. Saken var den att tjejen prisade sig själv och blev prisad av andra för hennes observationsförmåga. Men lustigt nog märker hon inte de 8 högljudda japanska Gentlemännen som är ganska svåra att missa. Very nice indeed!

Sen var inte Engelska grammatik så horribelt som jag trodde! Fick gå igenom ett jäkla grammatik test i Lusse 3 gånger (!) innan jag fick gå vidare med mitt liv. +1 for infinite retakes! Måste tacka grammatik med komik.

Jag älskar att sitta och äta lunch på parkbänkar. Idag hade jag frukost, lunch och middag på olika parkbänkar. Tycker bara det är så skönt att slå sig ner och se folket springa förbi. Tyckte det var speciellt lustigt att titta på en jäkla kråka som, fastän vinden ven, envisades med att stå på ett ben när han stod stilla :D! Sen så höll han på och NÄÄÄÄSTAN satt ner foten för att ta ett steg framåt, men så drar han upp det för att nån duva glor på han. Typ som leken Spegel Spegel. Har sån jäkla hatkärlek för fåglar! Tycker duvor är så äckliga... USCH! Svanar kan vara lite konstiga med. Kommer ihåg hur morsan drar alla ungar in i bilen när en svan traskar upp från vattnet, väsandes som en orm, mot oss. Traumatik, men mest för morsan tror jag :D.

Jag var och titta på en lägenhet idag. Blev helt salig... Ser bara hur Migge och jag springer runt i kalsonger och bara är... mmm... Miquel kom även idag och när jag berättade för han över telefon blev jag lite lipis :D Kommer bli mycket härligar att gå och sova ikväll när Miquel är med mig :) Kändes lite som första daten när vi såg varandra igen, var så härligt att se han igen. Tryggt, varmt, roligt och kärleksfullt. Nu har vi smällt i oss en massa Ben & Jerrys och är skitnöjda! WONDERFUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0