LoL och första sittningen!

Idag vaknade jag upp och såg att jag hade blivit antagen till closed beta för League of Legends! Eller kort och gott LoL. Det är ett strategi spel där man bara har en hjälte och försöker pusha ner den andra sidans torn. Riktigt kul och är som DotA som jag har spelat i typ 5 år :)


Sen såg jag på Pams spex och det var jätteroligt! Måste komma med och ha kul! Hade även sittning med alla personer i spexet. Det var helt okej. Det var nice personer och sånt men jag har svårt att börja prata. Så jag har ganska kul men sen så blir det att jag gör en massa solo tänkande. Sprit kan hjälpa/stjälpa. Man vet aldrig :S Vill lära känna dom så jag får ha kul! Jag vet att dom är trevliga jag måste bra lyckas öppna up mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0