Dumdidumdidum

Damn va roligt och intressanta alla föreläsare är. Det är så mycket jag måste lära mig dock, men det låter roligt :). Enda nackdelen är att varje gång jag har föreläsning kurrar min mage :S Måste äta mera! Men jag ork inte äta så mycket :(

Fick reda på att jag hör till grupp tre idag. Vi är typ 140 så vi kommer bli indelade i lite mindre workshops. Får se vad det leder till. Måste köpa böcker... GAAAH. Har börjat spela WoW igen... Så klart när det är mycket att göra måste jag ha ännu mer distraktioner. Fast det är väl normalt. När man ska plugga MÅSTE man så klart städa sitt rum först och laga mat och söka lägenheter och etc. etc.. Anyway, i WoW spelar jag med min kossa som skjuter blixtar. Don't try to understand it will only hurt your head :).

YAY! Imorgon ska jag titta på en lägenhet! Ska bli kulis. Måste fråga Pam eller Joel om dom kan komma och titta med mig. Hoppas this is it alltså! Vill ha, vill ha, vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0