There's an English nerd INSIDE ME!

Idag var det första skoldagen!! Hade så roligt och kom en halvtimme tidigt till informations mötet. Så var det två döva som satte sig bredvid mig och jag tänker nu hur svårt det är att lära sig Pronounciation delen av kursen. En av dom var jättesnygg också .Nej Miquel jag tänker inte hooka upp med nån som är döv. Om jag har svårt med att komma igång med spanska skulle teckenspråk vara HELT omöjligt. Anyway, jag kände faktiskt igen en från festen jag var på i fredags! Jättehärlig tjej som heter Linn och är informatör för FFS. Filosofiska Fakultetens Sssssomething. Hälsa på henne och blev jättegladis.

Hur som helst var informationsmötet ganska tråkigt :(. Så efter det sprang jag och åt en macka medans jag tittade på duvor, barn och barn som leker med duvor. Tänkte för mig själv att ungarna får skylla sig själv om nåt händer när de leker med flygande råttor.

Efter pausen var det diagnos test! Jag läste igenom 3 texter först och på utvalda ställen skulle jag välja rätt ord att stoppa in. Jättekul!! Andra delen så hade dom en beskrivning på ett ord och sen så fick man välja mellan A-E alternativ vad som var rätt. Det var ÄNNU roligare! Jag satt där och plita in mina små bollar och mös. Fy fan va nice det var och jag älskade det så mycket. Var 3 år sen jag gjorde det där sist och det är fortfarande helt absofuckinpwnsauce awesome!

Regnet öste ner men jag tog en kaffe och nybakt kanelbulle (Hon skrek "NYBAKTA KANELBULLAR" så flyttade folk på sig illa kvickt :D). Så satt jag i busskuren och lyssnade när en kille gapflabbade åt sin serietidning. Jag ville inte vara sämre så jag höll på och sjöng "Fattig bonndräng" för mig själv och folk som kom för nära.

All in all, what a wonderful world :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, det känns som det är du i ett nötskal :)

2009-08-31 @ 20:44:54
URL: http://madelajnen.blogspot.com
Postat av: Johanna

Flygande råttor, hih :D

2009-09-01 @ 11:31:59
URL: http://jussiinsushiland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0